sobota, 9 marca 2013

Prolog.

Maggie: - w tle


-Mamo! Zostaw go! – krzyknęłam rzucając się na mojego brata Louis’a.
-Nie wtrącaj się suko! –odpowiedziała moja kochana mamuśka wyskakując z pięściami na mojego starszego brata. Miałam jej dość, serdecznie dość. Moje życie było istną meliną pełną znajomych - pijaków mojej matki. Pobiegłam do swojego i Louis’a pokoju. Ponieważ nie miałam żadnej walizki musiałam pakować się w torby i plecaki. Matka po śmierci ojca przestała się nami interesować. Zaczęła pić, palić, ćpać a co najgorsze bić nas i obwiniać o śmierć ojca, moje oczy zmieniły się w  fontannę tryskającą smutkiem, mimo wszystko zostawienie matki na zawsze przerastało mnie, wkońcu to moja rodzicielka. Pakowałam siebie i Louis’a w te pieprzone torby tak szybko jak tylko się da. Podeszłam do półki na której znalazłam skarbonkę z moimi i mojego brata oszczędnościami. ‘Prezent od taty’ - wyszeptałam cicho. Wzięłam zamach i rozwaliłam świnkę skarbonkę na drobne części. Przykucnęłam i zaczęłam zbierać wszystkie drobniaki chowając je do torby podręcznej. Wszystko spakowane czas uciekać – spanęłam. Wróciłam do ‘salonu’ odciągnęłam matkę od ledwo kontaktującego już Louis’a wzięłam go pod rękę i wyszłam z domu. 
Żegnaj mamo. – wyszeptałam stojąc przed drzwiami.

---
jest prolog. mam nadzieję że wam się spodoba.
mam do was tylko jedno pytanie.. czy chcecie rozdziały dodawane co sobotę?
ask - twitter . /Alex. 

http://www.youtube.com/watch?v=dExgdJRlGnw < zwiastun opowiadania <3

11 komentarzy:

  1. Ryczę, ryczę, ryczę. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kckckc.. Ślicznie Alex ! / Juli

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie proszę nie co sobotę dodawaj że 2 razy w tygodniu a nawet 3 błagam cię to takie piękne już wiem że te opowiadanie będzie piękne <3 Pozdrawiam <3 Piękny początek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne Śliczne Śliczne ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz to Błagam Cię ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, pierwszy raz spotykam się z TAKIM przedstawieniem mamy Lou, gratuluje pomysłu.
    Fajny prolog, oby tak dalej :) powodzenia i weny x

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej co drugi dzień ;d śliczne to

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest świetne ♥ Gratuluje pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący prolog, ciekawe co będzie dalej? weny xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny . :) nie co sobotę, najlepiej 2 - 3 razy w tygodniu, bo nie wytrzymam. dobrze się zapowiada... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się zapowiada ;D Mi pasuje zawsze :D

    OdpowiedzUsuń